.

Helgen i NYC med Linn, Simon o Emil var helt underbar! det var så roligt =).. tyvärr har jag inte ens fått tummen ur o laddat över korten än men det var iallafall en kanonhelg!.. Bra med lite omväxling i vardagen och få komma iväg!..

Redan onsdag o då undrar man vart tar veckan vägen?.. Har en del saker att göra men orkar inte ta tag i det!.. vintern gör mig så trött, tur att det finns kaffe säger jag annars hade jag nog redan somnat och gått i ide för längesen.. Väck mig när våren kommer!

Var på step imorse, egentligen är man bara trött o vilja lämna lokalen efter 15 minuter, men något gör att man stannar och sen kan man inte ens titta i slutet för att man är så trött.. men gott är det :)..

Ikväll blir det idol igen och nästa vecka börjar det i Hollywood, äntligen!.. Trodde aldrig att jag skulle säga det men jag håller på att bli en Idolnörd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0