Förvirrade Malin är hemma igen!

Att jag sitter hemma i köket är väl helt ofattbart! Men jag känner fortfarande att jag tog rätt beslut och det är det som känns så bra!.. Saknar såklart alla mina grisar framförallt Linn som jag har haft vid min sida ända sedan jag entrade south shore.. Men hon har ju bara! ett halvår kvar sedan ses vi igen =)..

Flygresan gick bra, mycket svettningar och mycket packning i dessa stora flygplatser! Men jag hittade bra och jag frågade mig fram.. mina väskor var bland dom första och allt gick så himla smidigt!.. Mamsen o Kussen stod där med de tre röda rosorna och hoppade o skuttade, så lika jag... t o m någon trött glädjetår föll på min kind, och glad är jag..

Mamman snäll som hon är har tvättat och strukit alla mina kläder!.. rena lyxen, pappa sa även att vet var kul att hänga upp min tvätt igår, kan den tanken få finnas kvar för alltid tro?.. tror tyvärr inte det :P..

Rekordet i vakenhet slogs igår blev till slut 31,5 timme och har nu sovit i 13.. bra att hålla räkningen serru! nej men sjukt skönt iallafall.. Snart ska jag o mamsen åka in till Borås, ja ska köra.. får se hur det går, sa till mamma att hon får ropa när jag ska trampa ner o sen växla.. så att inget går sönder nu när jag inte kör min stora Land Cruiser längre..

IDag ska jag försöka ringa till alla väninnorna som hörde av sig igår när jag var helt radiostyrd, såå roligt.. och förhoppningsvis kommer Matilda i Maria hit ikväll :D.. JAg är så glad!

Och förresten angående min förvirring glömde jag ju såklart min kamera i Lisens bil.. allt för solnedgången i Boston.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du tror alldeles rätt.

2010-02-18 @ 15:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0