Hej jag är fri kom och ta mig!

Nu har jag påbärjat detta inlägg fyra gånger tror jag.. orkar inte ha det hängande över mig hela tiden! Känns bara tvunget att skriva ett fredagsinlägg inte vet jag varför!!

Jobbveckan är slut,gott är väl det. jag är nu förhoppningsvis ledig i två dagar =).. Känns bra att vara tillbaka på jobbet, riktigt kul faktiskt :).. Fredag då som sagt, jag är torr i min hud och jag faller snart ihop som en hög smulor tror jag.. jag förstår inte detta!.. Men jag hatar verkligen att man måste hålla på att smörja in sig hela tiden!.. Dagens i-landsproblem eller vaddå?.. Men hur gött är det att behöva gå runt o klia sig på ryggen som en jefla doggie dygnet runt då?!?!..

Varit hos MLi ikväll och tittat på film:) Mkt trevligt att se den flickan igen! Var ett bra tag sen nu <3 Tyvärr kan jag ju inte komma på tjejkvällen imorgon, hade varit sååå roligt!! Men nu kan man ju tyvärr inte dela sig i två delar, som man hade önskat så många gånger!!

Snackat med Linnsan på skype gånger 2 t o m !.. Gillar den bruden asså!.. Man får sig alltid ett gott litet skratt när man snackar med henne =)

Nu ska jag sova och så hoppas vi på festligheter imorgon!!


Kommentarer
Postat av: Linn

DU!!! jag gillar dig med!!! :) kul att höra från dig och att du har det bra hemma <3

2010-02-27 @ 22:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0