hej mitt vinterland.

Dagens stora samtalsämne är väl ändå hur alla hatar denna jävla snö och hur dåligt skottat det är överallt!.. Och ja, jag kan nog säga att jag instämmer på alla punkter.. Var ute innan och försökte hjälpa pappa med all skottning, kände att han kämpade så mycket och jag var tvungen att göra någon nytta.. tog väl tag i att försöka gräva fram bilarna som var täckta av den halvmetersnö som kom inatt.. även fast jag bara levt med detta i endast några dagar så är jag trött på det!..

Men som jag sa innan idag förhoppningsvis är det borta tills vi kommer hem från Grekland den 8 juni.. är det en realiastisk tanke?.. hmm

Blir 20-årsfest ikväll, om vi nu kommer upp till stugan i skogen.. det är en stor fråga.. men det tror jag nog =).. JAg är iallafall laddad för partaj igen.. Galet skoj var det iallafall i Torsdags och vem kan tro att det är sånt bra drag en torsdag i Borås??.. Jag ler från öra till öra att jag är hemma i mina trakter igen och ikväll blir det fest med fritslafölket kan ju inte  betyda något annat än röj..

Pratade med Lisen igår, känns så konstigt att dom fortfarande är kvar där och jag får inte längre ta del i det.. men jag tog ju mitt beslut och jag är såå glad över att jag gjorde det :).. känns fortfarande 100 procent rätt men jag saknar dom, det går inte att komma ifrån..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0