Hingham, that´s where I live!

Jahapp, dagen Lördag blev inte alls som jag tänkt mig.. jag vaknade klockan 10 oväntat länge och skööönt! Jag gjorde lite sysslor i huset och sedan gick jag ner till källaren och började spela tv-spel.. eller ja man kan faktiskt träna p ådet Wii fit plus! mkt bra mackapär!.. Upptäckte boxningen lika mycket som att jag fick klart för mig att det är inget för mig..

Runt 1 previous morning kom Linn hit till det blå huset, och vi åkte vidare mot donwtown Hingham för some lunch.. jag åt grilled chicken sandwich.. den var helt okej gjord och inte så god.. jag blev mätt och jag sparade chippsen till senare.. Vi åkte vidare mot Pro Sport och jag har äntligen köpt en Hingham tröja! En röd tröja som det står Hingham på, alla går runt i sådanna och kanske är jag nu påväg att bli en i gänget, ska bara bestämma mig för om den är för stor eller inte..

Vi drog vidare mot Chintatown a.k.a Quincy.. vi tog tunnelbanan in till Boston skulle möta upp Emil o Simon, men det var ju lättare sagt än gjort!.. 1 timma och 20 minuter senare kom dom!!.. Men Linn o jag hade nog kanske en av det mest berörande besöken på Starbucks i våra liv.. går inte att beskrivas måte upplivits! men finns såklart bildbevis ;)..

Till kvällen åkte Lisen o jag o köpte pizza på Upper Crust, BBQ pizza, gillar jag BBQ? Nej, gillar jag lök? Nej gillar jag mozzarellaost? JA!.. Det var de tre ingredienserna som var på pizzan! Och det var faktiskt en god pizza som håller mig mätt nu ända in på natten.. Lisen o jag hade myskväll framför tv:n tills Linn o Emil kom o jaa kanske förstörde stämningen med sitt hårda godis!.. Sen kom gitarren fram och det blev absolut en lyckad lördagskväll på Thyer St.. Livet är en fest (utan fest) ingen protest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0