(i parentes)

JA HAPP!..  Linn o jag har varit på bio ikväll, vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mina känslor men kan börja med att konstatera att Amerikat har blivit invaderade av australienskiska UGGs (vinterskor).. av 10 amerikanska tjejer har 9 av dom UGGs och då skojar jag inte!!.. Den optimala outfiten på en date är, hör o häpna : North Face fleecejacka, tights (helst ljusgråa så att det ser ut som långkallsipper) och såklart ett par långa UGGs som du har vikt ner en bit så att allt päls hänger ut över kanten...Du vet nu hur du ska lyckas med kärleken i stora landet amerikat ;)..  Nog om det.

Tillbaka till da Movie... om jag hade kunnat koncentrera mig hade det nog varit en mycket bra film som jag hade blivit kär i, för jag grät t o m en tår (dom som känner mig vet att jag aldrig gråter på filmer), men det som hände var det att, en av flickorna i tights, North face jacka o UGGs, vomiterade så ljuvligt inne i salongen och det började påminna mig om en resa till IKEA för inte så länge sedan.. Första tanken i mitt huvud: Vart är hand sanitizern? Tomt i fickorna, bara mitt gröna Skohorn där ja... Odören höll i sig allt för länge men började sedan sina bort.. folket började koncentrera sig igen, då en man börjar hosta o harkla sig så att jag nästan hoppar ur stolen, jag tänker: Ska vi ha en hjärtattack här inne också? Paniken gick över och han överlevde..

Vi tittar lite till, kommer till perioden då det blir väldigt sorgligt och jag gråter en skvätt, inte bara jag utan hela salongen gråter i kapp men den som är värst sitter så klart rakt bakom mig och jag tror jag ännu en gång ska flyga ur salongen för här gråter vi inte lite!.. Lät som om livets stora sorg kommer ur näsan.. känner hur hela hennes ansikte är fullt med gråt och snor, jag kan nu inget annat än att förstöra stämningen i salongen och börja fnissa för det här var för mycket för mig!

En sak var iallafall positiv med filmen den slutade inte som boken - min önskan blev uppfylld trots allt =)

Nu ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: Manfred

HAHA fan va ja garvade när ja läste detta :) konstigaste biokvällen ever :)

2010-02-06 @ 16:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0