Jag har nu tryckt på play.

Bilresan in till Borås gick riktigt fint och inte några konstigheter :).. Mamsen o jag gick till Ticket och vi har nu beställt redan till Zakynthos! =).. Wihoo alltså lite värme att se fram emot plus att vi hade riktig flyt när vi fick de tre sista lägenheterna på hela hotellet, samma hotell som Mikael o Therese bokat på innan, alltså alldeles perfekt! =).. Kussen o jag ska leva loppan :).

Har varit iväg o spelat Badminton med Kusk o Marre + tre av de andra könet.. Riktigt trevligt faktiskt och jag vet ju en som kommer ha träningsvärk imorgon ;).. Blev också bestämt att det blir utgång i Borås imorgon!! Wihooo! Jag har längtat så, och jag tror det kommer bli kanoners :).,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0