Praktiska brytbönor

Och vem är lilla du?

Jag sitter på mitt jobb, här har jag suttit så många gånger tidigare.. rasten är snart slut och kanske är det bra så jag kan röra bort all den lunch som jag åt alldeles för mycket ut av! Förresten var den sur med så att hela munhålan smakar och kanske luktar citron vad vet jag.. Kan iallafall inte känna min egen andedräkt, så varför bry sig?

Klockan 16 i eftermiddag går jag ut härifrån, och jag ber till gud att det händer ngt denna eftermiddag!.. Igår var jag nämligen uttråkad till tusen! Så snälla den som är ledig ring till mig:).. Liten kort tjej, ganska söt försöker vara blond, vilket inte går så bra mer än två veckor i taget, och så såklart är jag väldigt snäll också :)..  Ni vet vart jag finns ;)

Matilda åker till Thailand idag.. jag tänker inte kommentera mer än att jag hade velat sitte jämte henne på flyget!

Kommentarer
Postat av: Therese

haha, "och vem e lilla du?" Vilket pucko....

2010-02-24 @ 13:15:56
Postat av: jenntan

"Och vem är lilla du?" hahahhahah det var sköjj. jekkla flummo!

2010-02-26 @ 09:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0