söndag.

Söndag och har precis käkat älg..

Älg är ett fruktansvärt fult och förvirrat djur som också är gott att stoppa i mun..

Fest för Natalie och Johannes igår, mycket trevligt och jättekul att träffa alla igen :) Blev en ganska tidig hemgång för mig, jag kände att denna kväll skulle slutas när man var på topp och jag tog chansen att få skjuts hem ;).. Var inte riktigt upplagd för en promenad hem i vinterlandet.. var lixom inte riktigt på humör för det!.. MEn absolut en kanonbra feeest!

IDag återvänder Marre ner till Bryssel och jag o kusk blir ensamma kvar i byn :).. Eller ja hon åker ju till Thailand om några dagar den lille lyckosten!.. får väl bo i solariet några dagar så man inte känner sig allt för blek när hon kommer tillbaka o vi ska börja leva ett suntliv!.. haha.. men kan ju säga att jag hoppas på ännu mera badminton, för jag har inte haft så mycket träningsvärk på länge som jag haft denna veckan!.. Alltså måste det ju varit bra =)..

Är det jag som ska säga hej?

Kommentarer
Postat av: jenntan

Kul att ferren i lördags blev lyckad! jag jobbade söndag morgon, inte kul! Kör du igång snart på friskis mutti?? :) jag e redoooooooo! hihi

2010-02-22 @ 11:07:17
Postat av: Elin

Tjo läste nåt om friskis;) har kort där nu så hänger där rätt ofta. maybee see you there;) puss

2010-02-22 @ 18:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0