Super bowl

Söndaaag, helgen är över och imorgon börjar allvaret igen!.. Har varit en ganska soft söndag.. pratade med Maria och en kortis med Caroline på skype alltid lika trevligt :)..

Vi åkte till IKEA hittade dit utan att köra fel en enda gång, bra gjort av oss och att det var inte någon som spydde denna gången! suveränt! men det gav mig kalla kårar när vi åkte förbi olycksplatsen (förra gången vi åkte till IKEA spydde nämligen tysken Simon i bilen, vilket jag aldrig kommer att glömma)...

imorgon blir det antagligen kickboxning på kvällen, spännande!.. På tv:n är det super bowl, förstår knappt inte reglerna alls men eftersom Linn har försökt förklara lite och även min värdpappa så kanske jag har ett hum om hur det går till...

Nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0