tut i rutan!

Vi är tillbaka i Linns källare, vi sitter på den smala sängen, hon spelar Winnerbäck och sjunger så fint där till. Och vad gör jag, den mest omusikaliska människan i världen? Jo jag sitter här och tänker på hur jävla mycket jag kommer sakna denna människan!!.. Men vi ses ju såklart i Knislinge när hon anländer till Sverige igen.. O jag, jag längtar redan :).
Har varit en fantastisk sista kväll i amerikat.. Underbar middag på Joes + efterrätt.. var nu ca 6 timmar sedan vi åt och jag är fortfarande proppmätt!! Kanske jag spricker i nästa sekund? Bio blev det också en sista gång.. Förmodligen den bästa filmen jag har sett här, Valentines day hette den.. det blev många skratt och faktiskt nästan en tår, vilket är konstigt för en som jag..
Blir en sista natt i Linns lillsäng, en dag kvar och sedan en natt på ett flygplan, två timmar i Amsterdam och sedan landar jag på Landvetters flygplats på tisdag förmiddag!.. Är jag glad? JA! Är jag ledsen? JA! Har absolut varit ett av det bästa men också värsta äventyret i mitt liv!.. JAg är så nöjd, så väldigt, väldigt nöjd (Tänk Anders Lundin och känsliga låtar)..
Bengt Alsterlind, är kanske en ny idol här i livet!.. Har haft så himla roligt efter igår då återupptäckten av sommarprogrammet Hajk ägde rum.. Men ska försöka sluta att härma honom i mitt huvud tills att jag anländer, annars tror väl ni där hemma att jag fått en knäpp och går runt och pratar om floooodhäster hela tiden, ja jag blir nästan galen på mig själv och även så gud..
Tjipp o hej!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Va roligt att du kommer hem, har saknat dig:) Men tråkigt att det inte fungerade

2010-02-15 @ 08:20:49
URL: http://kristingustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0