ja, jag har iallafall alla ris i kinesen!

jahapp.. nu har Linn, Louise och jag suttit i Linns källare utan fönster i fem timmar. Blir min sista lördagskväll här i amerikat och jag kommer att sakna dom sååå! Men jag är glad att jag snart är hemma och kan börja att göra det som jag vill göra!..
Japp jag lämnar Amerikat, det fungerade inte med familjen och jag ska inte vara kvar här om jag inte trivs.. Blir mycket bättre att åka hem och slappna av igen.. jag är färdig med mitt långresande (förutom dom veckorna i Thailand jag fortfarande vill göra).. jag hem och leva maitt svenssonliv som min pappa så fint uttryckte det! ..
Har varit en fantastisk tid i USA och jag har hittat vänner för livet som jag bara älskar! Aldrig kommer jag att ångra att jag vågade åka och aldrig kommer jag ångra att jag tog beslutet att åka hem.. livet är för kort att slösa bort på något som man inte mår bra av!.. Men helt klart ska jag tillbaka och resa i mitt USA!
Nu är jag inneboende hos Linnsan ett par dagar, hon säger att jag ska få sova i garderoben, vad vet jag om det men det är ju varmt här iallafall :).. Frågan är fortfarande hur jag ska få med all min packning och hur ska jag få ner min stora väska från rullbandet?!.. men jag hoppas att det kommer att finnas någon vänlig själ som hjälper den lilla superblonda flickan som inte är mer än en och en halv meter lång och ser ut som en kubik nu efter att levt 5 månader i världens mest flötigaste land som!!.. Säger bara en mening till vännen Jenny som nu tydligen har blivit väldigt inne i det här med träning: jag kommer bli din träningskompanjon!!!!!
Här kommer en video som jag alltid kommer dela med vännen min och med min resa hit.
Ett bildspel..

Kommentarer
Postat av: Therese

Vi saknar dig Malin, ses på tisdag! :)

2010-02-14 @ 09:28:27
Postat av: Elin

vi saknar dig:)

2010-02-14 @ 12:46:49
Postat av: mamma

Det ska bli underbart att få krama dig igen låt det gå fort till tisdag

2010-02-14 @ 13:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0