2009 ---> 2010

Ni dar hemma lever i 2010 i detta nu... hoppas ni fick er en nyarspuss och festen vart lyckad!!..

Kusinen och jag sitter pa vart hostel nagra hus bort fram Times Square, det ar galet, gatan ar avstangd och polisen fick eskortera oss fram till dorren. vad tror dom?? Att tva byfanar ska spranga hela NYC i luften? hmm nej nej.. men inte ngn trangsel pa gatan iallafall =)

Har idag kollar om frihetsgudinnan fortfarande star kvar och ja det gjorde hon ju, och blev kanske lika irriterad idag over att hon ar sa overskattad som hon verkligen ar!!..

Men happy face! Jag ar i NYC och ska kolla nar alla firar nyar, var plan ar att ga en svang till Central Park och strosa omkring, vi far se hur kvallen artar sig helt enkelt =)

Jag ser fram emot nya aret har inte nagra konkreta nyarsloften, kanske mer som alla andra ar lev halsosammare och sluska inte ner dig med aldern!

jag lever i ett annar artionde!


Kommentarer
Postat av: Lars

Hej på er, undrar vilka rykten som hade kommit till NYC före er ankomst, hmm...skumt.

Tank villken stor tidsskilland det blev helt plotsligt.Hur har ni det annars- var det bra pa nyarsaftonen? Var fest var bra, god mat och dryck.

Nyars pussarna gick ocksa bra.

Skot om er, haslningar Lars o Kristina

2010-01-01 @ 15:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0