25% av alla amerikanare äter frukost i bilen.

ooo trötthetens trötthet bara kom över mig!!..

Jag måste vila jag måst eblunda jag måste få sova i en kvart eller så.. men vem hindrar mig egentligen?..Dagen började på gymmet, var huuur mkt folk som helst fick till och med parkera på extraparkeringen vilket aldrig har hänt förut... men blev en bra workout sedan blev det färd mot Scituate till Linns stora hus, eller ja först åkte vi till village market o köpte ingredienser för hela 10 dollar!..

köttfärsååååås! mm gottit det blev men mätt så jag inte kan stå upp blev jag med... är det ett gott tecken?.. Linn o jag kom iallafall fram till att det var ju kockar vi skulle blivit istället!.. fast ganska svårt i detta land som inte ens har creme fraiche, sweet chilli sås eller chili sås.... inte konstigt att man lever på bröd o pasta!..

Till kvällen blir det filmkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0