fredagsmys.

Går runt och luktar "warm vanilla sugar" från topp till då, är det så dom vill ha det så ska det vara så!  Har denna eftermiddag varit socialt missanpassad och bara gått runt i cirklar, spelade på barnens tv-spel men inte ens det klarade jag av och nu har jag mer blivit en flummig sak som går runt i vita tubsockar med en amerikansk flagga och orden boston bowl på, är jag cool? Hmm nej jag tror inte det! Saken är nog den att jag är uppspelt över att jag ska få besök!

Besök av tre små flickor ska jag få! Håller också på att fundera ut vad jag ska packa ner i min väska för en tvådagarstripp till New York City.. det kommer bli kallt, det kommer att regna, det kommer att bli så trevligt!..

Linn, Simon, Emil och jag det är vi som ska göra staden osäker, smutsig, levande och även förtjusande för det är ju det vi är ;).. lovely!

ska nu blåsa mitt vaniljluktande hår och fortsätta dansa i mina otroligt snygga vita tubsockar.. trodde aldrig att jag skulle säga så.. jag är ju en person som är allergisk mot vita sockar över huvudtaget! Vad har hänt? Eller så är kanske saken den att jag fick rätt så många par vi bowlade sist och sen kanske saken är den att alla mina andra sockar är i tvätten, men det behöver inte vi prata mer om nu!




Kommentarer
Postat av: Carro

besök av vilka? :)

2010-02-01 @ 10:14:54
URL: http://cajanbanan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blev du kvar i NY, vi är många som vill veta hur det var.

2010-02-02 @ 18:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0