fröset!

det är morgon och jag fryser! förstår inte riktigt varför värmen i mitt rum strejkar vissa nätter! antagligen är det väl svinkallt ute och det är där boven sitter men jag gillar inte mitt 14 gradiga rum denna morgon! Det ger mig stela leder och ryggvärk! jag är 70 år och jag måste lämna sängen för att packa ner en juice, några vindruvor, ett par guldfiskar och så en bit kyckling i en lunchbox sedan är morgonens jobb över.. hoppas hoppas det är varmare då!..

redan 11 januari och jag kan inte förstå vart tiden tar vägen.. Linn hade räknat efter häromdagen och detta är nu hennes 20 vecka här och jag har alltså spenderat 16 veckor i landet.. jag tänker inte räkna efter hur många vecker det är kvar, det gör det bara mindre spännande!..


Kommentarer
Postat av: Elin

Tjoo;) tänkte kolla lite mer med dig vilken tid du tycker det passar att jag kommer ungefär. Du vet måste kolla upp med jobbet och skit;) när passar det dig bäst isåfall? kram

2010-01-11 @ 21:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0