ge mig en krok.

har väl egentligen jobbat mig igenom hela dagen, eller jag var ledig i två timmar då jag egentligen skulle tvättat och städat men fastnade i sängen och framför datorn.. hmm varför drar den sig till så mkt uppmärksamhet hela tiden?..

imorgon är det step igen, "hej här kommer jag med mitt julekött"... hoppas jag orkar upp med benet på brädan bara..

helgen kommer att tillbringas med min amerikanska familj i Vermont, en stat i New England, Norra USA, (för dom som inte vet)... jag ser fram emot skidåkningen för det var sjukt längesen nu!.. nästan ett år sen!.. icke bra icke bra.. fick tillfrågan om jag ville åka med två fyraåringar ett par timmar på förmiddagen på lördag.. hmmm, sen kom jag på: hur ska jag få med mig båda dom upp i liften?.. svårt svårt, så det blir nog inte så..

ja ja..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det med jule köttet var roligt känner igen mig. det var kul att få sig ett skratt på morgonen,när jag nu sitter här vid 06 tiden och äter frukost. det har kommit så mkt snö i natt. Kramar mamma

2010-01-06 @ 06:03:11
Postat av: Carro

Oh vad roligt :) Hoppas skidåkning går bra! Älskar kortet :)

2010-01-06 @ 13:05:42
URL: http://cajanbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0