ge mig lite hjärnjympa!!

får ursäkta min dåliga uppdatering! jag har fullt upp med att gräva mig upp ur min hemlängtandegrop och att ta mig ur denna helvetesvecka i klantighet!! men jag kan förtella till er gott folk jag är på goood väg! =).. Har idag tagit första steget in i college livet känns bra och jag känner ändå att det är bra att man gör något vettigt för en gångs skull..

har idag sammanlagt kört bil i 4 timmar fram o tillbaka hit o dit i en radie inom 4 mil kanske inte ens det, japp hade ju iallafall tid att räkna ut det. jag känner att aupairjobbet ger mig inte så mkt tänkande för hjärnan och jag glömmer ibland att använda den. för att återgå till incidenten som hände under en tidigare dag denna klantighetsvecka.... japp jag tog ju då bilen till biltvätten oo så fin och skinande den är nu, även min splitternya radioantenn;).. haha..

kvällen har tillbringats på tilden rd... i Linns källare.. Greys anatomy är nämligen på G igen!!.. me like!

en annan sak som jag gör tummen upp för är att jag är leeedig fre, lör, sön och måndag!!!.. ge mig ett leende tack. jag känner bara hur mkt jag kan slappna av och lämna den jobbiga veckan bakom mig och börja leva min 2:a fjärdedel nu.. jag hoppas att den innehåller lika mycket bra stunder som den första fjärdedelen har gjort =)..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0