Guunter!!

har skrattat riktigt mycket ikväll.. först var det mysig middag hos Lisen innehållande wok o den goda kladdkaka som vi bakade mm så smarrigt det var!! :)..

sen blev det skönsång av Linn o mig.. eller ja kanske bara linn eftersom jag är helt musikaliskt missanpassad... men vi hade en väldigt kul stund med våra gitarrer i badrummet.. 

först var det lite partaj med kinsens vänner, vart inte så hajpat så vi drog vidare till de vanliga grabbarna, som förövrigt blev jefligt lyckat!.. var längesen jag hade så roligt! Lena PH funkar alltså även in the US. det är allt jag har att förtella denna sena kväll.. nu ska jag sova och sen verkligen njuta av en sovmorgon imorgon.. var två veckor sedan nu!!..

God natt


Kommentarer
Postat av: Carro

Får man se bild på håret eller? :)



Vill höra ifrån dig snart, det där med Lena PH låter ju minst sagt intressant ;)

2010-01-16 @ 21:08:02
URL: http://cajanbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0