hej

Hysterin är över, jag är tillbaka i Hingham! skönt är väl det!!

Igår var en sjukt deppig dag, kusinen lämnade mig.. jag tror att hon hade en bra resa och jag är så glad över att hon kom hit och hälsade på mig.. tack för de här dagarna!! <3

Linn och jag träffades på UNOs för ett skråvmåltid, det slutade med varsin räksallad, jag hade nytvättade byxor på mig.. vi var inte alls välmående till en början, men med lite mat i kistan och en dos socialt umgänge och skratt gjorde att det blev mkt bättre!!..

Slutet av kvällen tillbringades i Cohassettttt.. med våra amerikanska vänner och en tysk.. bra och lugn lördagskväll =)

nu väntar jag på att Linn ska vakna sen ska jag köra hem henne, och det blir jobb i eftermiddag..


Kommentarer
Postat av: Carro

Oh Malin, tack ska du ha för en fantastisk resa! NYC var pricken över i:et ;) Men förhoppningsvis kommer jag till dig igen <3

2010-01-03 @ 21:53:28
URL: http://cajanbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0