jag är glad för det mesta och tänker ganska mycket, kanske för mycket.. Nej.

jaa jag måste säga att jag är inne i ett block av hemlängtan.. det är sanningen jag kan inte se bortom sanningen längre.. jag vill inte åka hem men jag tänker hela tiden på hur mitt liv hade sett ut om jag var hemma nu och vad hade jag gjort, vad mina vänner gör och att jag så gärna hade träffat dom i detta nu!!.. ... hemlängtan är något man får tampas med själv, det är ingen som kan säga till en att du får inte ha hemlängtan!!.. JAG får ha det!.. och jag kommer ha det ett tag till, men jag kan inte vänta tills våren och sommaren kommer och jag ska få en brun nyans på min hud istället för denna jaa, jag vet inte ens vad jag ska kalla det!.. har aldrig varit så här blek i hela mitt liv!!..

oj en tår föll till och med ner för min bleka kind det var så längesen nu, alla är så långt bort men ändå så nära.. det är ju faktiskt mindre än ett år nu!.. jag har ju faktiskt kämpat på i 3 ½ månad nu! och det har antagligen varit de tre bästa månaderna i mitt liv, och jag är så glad att jag är här, tänk bara om alla mina nära och kära kunde vara här och dela det här med mig!..

men jag är så himla glad att jag har fått det vännerna jag fått här annars hade jag aldrig klarat det här! det är ni som förstår hur det är att vara på andra sidan jorden när alla där hemma får träffas när dom vill.. jag älskar att vara här och jag älskar mina tre små pojkar jag har fått på köpet...

nu ska jag sova, och sedan packa pjäxorna för en skidhelg i Vermont!.. Det gillar jag!!..

God Natt


Kommentarer
Postat av: Jenntan

Jag tycker du är modig som har åkt så långt bort från allt och ska vara borta så länge!! :) Jag får erkänna att jag hade INTE klarat det, så HEJJA DEJ! :)

Swedish strongbeer song: We looove swedish strong beeer, we looove swedish strongbeer. It´s a blue can with gold on it! We love swdisch strongbeer, we love swedish stronbeerg, WE LOOOOOOOVE SWEEEEDISH STRONGBEEEEEER!!!!! :)

2010-01-08 @ 09:11:06
URL: http://[email protected]
Postat av: jenntan

HAHAHA Vet absolut inte varför jag skrv min mailadress där!! hhahah :D

2010-01-08 @ 09:13:22
URL: http://jennyalexandradahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0