lugn lördagskväll.

blev middag på Margaritas ikväll, en mexikansk restaurang som jag antagligen inte kommer rekommendera till någon... tog en räk o avocadosallad som innehöll fem räkor!! jag blev inte mätt någonstans, tur att Linn hade druckit det jästa vinet så jag kunde äta hennes mat sen med =)..

Tyvärr har jag varit väldigt dålig på att ta med kameran det sista!. de första veckorna var det ens bästa vän och allt var spännande och nytt.. jag ska försöka få upp turistkänslan i mig och använda den mera!!.. va på CVS innan och framkallade 200 kort.. nu ska jag nämligen börja mitt nya projekt och skapa ett fint fotoalbum =).. lycka till, till mig!..

auf wiedersen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0