ooo hair cut

japp jag har nu fått kaluffsen klippt.... noga som jag är tog jag mig en granskning när jag kom hem.. för är det folk jag inte litar på är det folk jag som klipper mitt hår!.. alltså har jag varit hos hårfrisörskan och varit hårfrisörska på samma dag! ena sidan av nackhåret av nämligen 7 mm längre än den andra sidan, fram med kökssaxen bara!!.. nu är väl jag så nöjd som jag kan bli. låt det växa ut fort bara!!

fredag och jag ska ta tag i mina bestyr... måste äta lunch, tanka bilen, framkalla kort o posta ett brev.. oo jag har sååå mkt att göra på min lediga fredag :).. Ska hämta Fisen snart också så hon ska göra eftermiddagen med mig:)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vem är Fisen? Är det inte svårt få med den.

2010-01-16 @ 15:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0