turn off the radio!

asså gårdagen var inte kul, nästan ett helt helvete!... just nu i denna dag kan jag nog bara le åt det och skaka på huvudet  och höra min mammas rös "du är väl hopplös Malin!!"... för att kunna lyckas med något sånt behövs det nog bara en Malin Gunnarsson...

jaa jag körde in i huset en aning för ca 2 månader sen nu... och jag har nu t o m tvättat bilen i biltvätten för endast 13 dollar... som sedan förvandlades till 150 dollar!... bra gjort! (använd finskan i filmen Ondskans accent)... för att sedan återgå till ämnet är ni nog nyfikna vad jag lyckades med denna gång... har inte bestämt mig om jag ska offentliggöra det än och jag har ännu inte riktigt bestämt mig om jag verkligen har lika otur som en jag känner som faktiskt kraschade en splitterny ferrari på parkeringsplatsen.. antagligen inte...men inför framtiden nu så ber jag min gud spelar inte ngn roll om han är amerikan eller svensk gör bara att jag inte råkar ut för mer pinsamma olyckshändelser!!!..

kul var det att träffa mina flickor på Barnes & Noble och ta en kopp varm schooklad o ett torrt stycke  bananmuffins som jag slängde... var mycket att ta igen kan jag säga ;)...

japp dagen har då tillbringats på ett ställe som heter Toyota sedan har jag tagit lillen på gymnastik och jag har ätit kakor.. laddar nu för american idol som har premiär ikväll! ska nog ringa flickorna o kolla om vi ska kolla ihop :)..


Kommentarer
Postat av: Pappa

Fortsättning följer väl? Många undrar.

2010-01-13 @ 06:09:48
URL: http://http:/
Postat av: Lars

Hej Malin, vad har du nu gjort?? blev bilen för ren...du får nog återkomma med mer info, håller med din pappa.

Lars

2010-01-13 @ 17:30:55
Postat av: Carro

Jag och resten av familjen vill veta :) Läste inlägget för Ulf, han bara smurffnissade här ifrån ;)

2010-01-13 @ 21:36:36
URL: http://cajanbanan.blogg.se/
Postat av: mamma

Tycker inte alls att du är hopplös.Du kan ju inte hjälpa att du ärvt mitt lite klantiga sätt. Kram älskar dig det vet du

2010-01-13 @ 22:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0