VT

Jag är tillbaka från Vermont! Jag har ont i benen. Jag är trött. Jag har nästan inte någon stortå kvar (den förfrös). Jag är också glad över att jag åkt skidor hela helgen =)

Att åka skidor här var väl ungefär som hemma bara att det inte var lika chill.. hemma sitter folk i backen, tar en öl, solar, tar det lugnt.. här såg man inget sånt alls!.. inga afterski mitt i backen eller nått sånt!.. men mycket skidor blev det och det är väl huvudsaken =)...

det var kallt som satan när vi åkte så det var lixom inte direkt laddat för en solbränna i fejjan, mer skydda dig så gott du kan så du inte förfryser.. bild kommer säger jag bara.. Men annars så var det väldigt fint och jag gillar tystnaden som man nästan bara upplever uppe i backen mellan alla träden :)

nu ska jag sova och ladda för ännu en arbetsvecka..


Kommentarer
Postat av: Pappa

Aj,Aj,AJ den tåa den tåa.

2010-01-11 @ 06:18:05
Postat av: Carro

Oh, skidåkning, det är ju så roligt :) Inte bra det där med tån, tårna har ju redan vart förfrusna en gång för inte längesedan! Men vad kul att det har varit bra :) Bilden verkar mycket intressant, den väntar vi på!

2010-01-11 @ 11:32:32
URL: http://cajanbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0