What if?

Jag vet jag erkänner fruktansvärd dålig uppdatering.. kanske att jag till och med skäms över mig själv!.. Vad har hänt? Nej du inte mkt, jag lever på mitt aupair liv:)..

Har haft toppen av hemlängtans hemlängtan och jag är nu över på andra sidan! wihooo! jag lever livet igen och har ett leende på läpparna, jag har kommit igång med träningen, greys anatomy har börjat på torsdagar och sen har vi såklart american idol på tisdag och onsdag.. kanske är jag en rutinmänniska ändå? Jag behöver en stadig vardag att luta mig tillbaka på:)..

Var på yoga idag med alla andra hemmamammor, är så kul att sitta o lyssna på dom när dom klagar över att dom har lite tvätt varje dag o hur jobbigt det är när barnen går en kort dag i skolan och jag vet inte allt vad det är?!.. JAha! skulle ju gärna sett dom komma till sverige, jobba fullt, ta hand om barn + tvätt och sedan städa sina egna hus!!.. eller nej förresten det vill jag inte se..

Mina svenska flickor och jag har varit ute o ätit, testat två nya restauranger, snälla ge mig något annat än sallad som inte smakar stekflöt tack! I helgen blir det till att årevända till da big city.. fått nys om ett svenskt café och vi måste ju såklart kika in o hälsa på håkan som gör choklad, ser jag mycket fram emot =)..

Två nya flickor har kommit in i vårt grisgäng Anna - svensk och Ana Paula- mexikan asbra! för det betyder att vi även måste prata engelska då vi svenskar träffas! kan det bli bättre?

Ikväll snöar det, blåser, åskar och blixtar! har nog aldrig varit med om åska i januari tror jag?.. hela himlen lystes verkligen upp där ute och min säng skakar av blåsten.. hmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0