19 juli.

en ledig dag.. skulle blivit färd mot varberg, men vad hände med den klarblå himlen? jo den försvann på en kvart!.. likaså det braiga humöret!. får nu bli en promenad med Carrisen i stället!.. har ju inte rört på sig allt för mycket den senaste tiden så det skadar nog inte!..

annars tänker jag bara slappa idag, njuta av ledigheten och sedan blir det jobb i fyra dagar!.. SEN är jag ledig i 9 dagar! HERREGUD! gilla gilla gilla!..

En annan sak som också gillas är att jag nu ska börja vägen mot min karriär som sjuksköterska.. hihi..

Upplevde min livs konsert i fredag, var iofs min första också men sjuukt bra va det!.. o det var en helgo kväll helt enkelt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0