hyllning till en skapelse..

jag behöver tillskott i min garderoooob! Ett eller flera tillskott som är ungefär som klänningen jag nästan bor i. Jag trivs så himla bra i den att det nästan blir den varje gång det vankas utekväll, o hur kul är det på en skala??.. nepp men nu låter det ju som om jag går runt i samma klänning varje gång jag festar till det, men så är det faktiskt inte heller, men klänningen för kvällen är populär i mitt hjärta och ångrar inte en sekund att jag köpte den! på B-young å hur många gånger har jag köpt kläder där är frågan? jo en gång o det var denna gång =) thih... den gör mig glad och jag blir bra i den!

Vädret idag har ju varit så fantastiskt varmt att jag vill bara lägga mig på gräset och skrika gör mig till en pepparkaka!! men kan jag deT? nej. jag måste sköta mina uppgifter och se till så att alla gamlingar inte bränner upp sig och att dom har det bra helt enkelt. jag är en sådan snäll människa som ser till andras behov hela dagarna! men ikväll är det ingen gamling som ska stoppa mig det säger jag ;) haha.. utgång med flicksen! skulle kunna varit fler! tråkigt att det inte är det men kul ska vi ha ändå =)..

GBG here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0