inte en droppe.

lördag och det är ett fruktansvärt varmt väder ute!.. har jag kunnat utnyttja detta tro? hmm nej tyvärr, har varit en sån där dag som kallas bakisdag gånger hundra!!!... men jag börjar komma tillbaka och kan kanske njuta av kvällen iallafall :)..

Ikväll firar vi Jakob och jag ska hoppa på cykeln sen när jag känner att jag kan möta världen igen! haha.. att man aldrig lär sig va? jag är iallafall mkt glad att jag inte jobba idag!!. GAah! hade nog inte överlevt det!

Har idag varit o storhandlat så nu ekar inte kylskåpet längre, det känns skönt tycker jag :).. Ikväll blir det rev och potatissallad mums!

Ja kanske ska säga något om gårdagen med!.. mycket trevlig förfest! tiden bara flög iväg! bussen in till gbg gick lika fort den, sen hamna vi på Valand?? jaa inte världens drag där och ska väl sammanfatta kvällen med en helt okej kväll. sÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0