m jaa bra!

Vi har kollat Eclipse, även kallad twilight tre.. och jag kan bara säga att jag blir ett större fan efter varje film.. ettan gillade jag inte alls tvåan var bra och trean absolut bäst hittills!! good work! finns ju såklart en och en annan heting att titta på med ;) thihi..

Nu ska jag sova.. 6.45 vill dom ha mig imorgon igen.. jobbet idag trodde jag skulle bli mkt värre än vad det blev faktiskt!.. av någon konstig anledning kom jag några minuter för sent??.. inte likt mig och liiite pinsamt när jag bor typ 500 meter från jobbet!.. haha men det är väl så den som har närmast kommer oftast senast.

ja ja God Natt thailand och jag kommer nog att ses en dag framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0