onödigt ont.

Kanske är det nu jag ska bli ett Lars winnerbäck fan? Kanske är det nu jag ska duscha? Kanske är det nu jag ska gå upp och bestämma outfit för morgonkvällen? Kanske är det nu jag ska sätta mig på altanen och njuta av torsdagskvällens sol? Kanske är det nu jag ska lämna denna burk? Jag vet iallafall att jag är bra och jag har precis varit ute o gått så jag blev svettig!..

Problem nr 1: Jag ska på konsert inom två veckor och jag kan nästan inte en enda låt! Vad ska jag ta mig till?
Problem nr 2: JAg vet inte vad jag ska ha på mig imorgon!.. Den är nästan värre en problem nr 1! ghaa! panik panik panik!.. Jag som egentligen har ganska mkt kläder borde inte ha så svårt för detta! men det har jag det ska jag tala om!..

Kanske lika bra att sätta igång med alla måste nu med en gång så att jag kan ta det lugnt sen :) Har iallfall hört något litet rykte om att pappsen tvättar min bil sen.. han är så snäll min lilla pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0