massa tjat.

oj oj oj! nu har tiden gått hemskt fort sedan jag senast knappa ner något här (gud va bloggklyschigt det lät).. men iallafall, det har varit en Midsommarhelg jag sent kommer att glömma.. efter jobbet cyklade jag hem till Rickard o Malin där gänget redan hade påbörjat festen sedan länge, men jag började med mitt grekvin och prästkragar i håret sedan var humöret på topp! hemgång klockan 04.30 usch usch.. varför lär man sig aldrig va? Sjuuuuukt trött på jobbet dagen efter kan jag tala om, kanske en av det värsta jobbdagarna i livet..

Helgen gick och sedan blev den söndag kväll åkte till Norrmalm chillade gärnet med Tildisen ute på filten och ett glas rött, mumma sommar! Biljetter till Lars Winnerbäck bokades också! Hmm har jag någonsin varit ett fan av denne man? Eh Nej!.. Men en punkt på listan över att göra sommaren - 10 var att gå på konsert och nu får han äran av att ha mig i publiken helt enkelt :)

Varberg med Elin i måndags, blev en golfrunda med Jonas o Kalle!.. Vann jag? Eh nej.. Förvånad? Eh nej!.. Men Elin däremot var stjärnan i gänget! Fast jonas vann ju, inte så svårtippat kanske...

Sedan heldag på stranden och färd till Ge-Kås igår!... Elin och jag vi är ett gött gäng!  O på fredag bjuder gänget in resten av gänget på förferre och sedan drar vi in till GBG! jag längtar ;).. Hoppas nu alla kommer!

Rasten är snart slut och jag hoppar på cykeln hem om tre timmar!.. låt de gå fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0