dancing in the rain!



Har nog faktiskt aldrig blivit så glad av att vakna av allt regn som faller mot rutan!.. betyder dettaatt kanske är snön borta inom kort? Jag är nämligen så jefla trött på detta nu!

Har bestämt mig för att jag ska göra en investering för framtiden och börja pensionsspara.. usch det lät väldigt vuxet.. men jag tror starkt på det alltså! vilket kommer att göra att jag är hyffsat rik tills jag går i pension.. eller inte ;).. eller bara helt enkelt lägger tanken på hyllan ett bra tag framöver...

Idag är det fredag den 19 mars rättelse från igår, tryckfelsnisse hade nog varit i farten och antagligen va det en invånare från ett stort land i Asien.. haha..

iallafall dagen bjuder antagligen på utgång i Borran, börjar kännas väldigt vanligt det där nu, och det känns braa!. Imorgon blir det 20-årspartaj för Robin, något förslag av vad man ska köpa då?.. ingen fantasi här inte..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0