.

Underbaaart väder ute idag, jag blir så glad =).. fast har jag varit ute o rört på dököttet tro? hmm NEJ!.. jag blir så besviken på mig själv.. men jag tog sovmorgon sen har jag kollat på filmen Everybody´s fine.. en ganska seg film men också lite sorglig :)

Väntar nu på att håret mitt ska tårka sedan ska jag traska ner till Solgård igen, my new home, trevligt trevligt... slutar ju faktiskt klockan åtta ikväll vilket alltid är lika gött :)

Beställde massa kläder ur hm-katalogen igår! wihoo!.. dom kommer nog nästa vecka förhoppningsvis!.. Får väl bara hoppas att kanske hälften passar, brukar alltid vara så tycker jag :P..

ja ja vi höres! ha en bra dag!

 - soligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0