galet konstigt!

onsdag och det är riktigt kyligt ute asså! riktigt så att det slår in i själen!

Har idag varit hos Jenntan en sväng, mycket trevligt att träffa den tösa!.. tråkigt att det inte blir mer träffar men är väl så.. nästa onsdag ska vi iallafall ha en go bakdag, då vi ska baka kanelbullar, vaniljbullar och några andra göttiga vanlijbullar.. Mums!

Va på en kopp fika hos Camilla, lilla Hugo va där. vilken going va?!.. Han satt i mitt knä nästan hela tiden tills han till slut slocknade på golvet, sötis :)

Hamstern har kollat på menyn  och bara väntar på det gottiga att fylla kinderna med.. men kommer det något då?  nepp inget svar här inte och hamstern blir snart galen och struntar i gourmetmaten och letar efter annat gottigt.. så hoppas att kocken kommer igång snart och fattar vinken!

Nepp nu ska jag åka till jobbet!!! för att jag inte orkar att gå runt på isen och spänna mig och sedan resultera i nack och ryggont hela kvällen! så därför kommer jag nu smutsa ner rejält och ta bilen de 500 meter det handlar om!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kocken kom igång o du överlevde idag med.

2010-03-10 @ 18:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0