lust

Sitter och rastar mig på jobbet, bara tio minuter kvar sen börjas det arbetas igen!.. Har fått tider hela resten av veckan, kommer nästan upp i heltid perfekto!!

Men mycket jobb betyder en rätt så förstörd helg..inte så roligt men har iallafall både fre o lör kväll ledig, tummen upp!.. Ja söndagen kan man ju bara glömma..tur att jag tycker om mina åldriga vänner så mycket :).. "ja du va ju inte så snygg i håret, men du kanske håller på att bli".. dom är så snälla så..

På onsdag ska jag ta svinsprutan.. trodde jag skulle komma undan men så bra blev det inte.. tur att jag är ledig två dagar efter om jag får ont av den!.. Snön fortsätter och falla och jag drömmer mig bara mer o mer bort till den 1 juni! Snälla låt det gå fort!!..

- Vad är det för en dag?
- Det är måndag 1:a mars år 2010
- Ja men det var ju mycket att lära sig bara de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0