need some exercise

Torsdagen den 19 mars är väl kanske en av de segaste dagarna år 2010.. kanske är det bara mitt egna fel.. det är väl så att man bara blir tröttare o tröttare hela tiden när man inte gör något.. och denna dag har jag uppskattningsvis legat i soffan 5 timmar av de 7 jag har varit vaken.. wihoo! vågen för mig!

Ska väl snart gå ut o gå iallafall.. fast jag hade nog egentligen behövt en fet springrunda som får fart på mig och som också gör att jag får utsöndra endorfiner, det är just vad jag behöver i detta nu.. jag behöver absolut inga mer vaniljbullar eller kanelbullar heller för den delen ;)

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha Malin det är faktiskt torsdagen den 18 idag!! du har ju inte riktigt alla ris i kinesen du!!

2010-03-19 @ 00:29:09
URL: http://linnaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0