tack o lov!

Helgen är snart över och jag börjar ladda för mitt sista pass ikväll.. gårdagens jobb var ett rent helvete och det var längesen jag var så trött efter en dag.. imorse gick det mycket bättre =)..

Har försökt att inte fastna i soffan denna dag vilket det ofta blir när man jobbar två pass på en, men icke! jag har skött mig ganska bra tycker jag :).. Har gjort ett litet besök hos bror, skrapat bilen för att min retliga bror inte ville hjälpa mig utan valde att stå i fönstret o skratta istället.. tack tack:).. Nepp men det är väl helt enkelt jag som får lära mig! Bakat bananmuffins har jag också gjort, dom skulle visst vara nyttiga men jag vet inte.. Imorgon ska jag baka bröd har jag bestämt, inte för att jag har gjort det innan i mitt liv men det brukar ju vara så gott med hemmabakt bröd :). .så varför inte testa?

Mamma har börjat packa för deras SOLsemester nästa vecka, jag blir bara jätteavis! JAg vill ju också ha sol och varmt!! men det var allt en liten fågel som kvittrade mig välkommet ut i kylan i morse så kanske är våren på väg?


Kommentarer
Postat av: jenntan

Yummie! nybakat bröd e gudomligt^^ blev det bra? jag åh johan någe filmjölksbröd igår, så sjukt gott! ska vi ta åh hitta på nåt i veckan tro? promenera och fika?, en bra kombi hehe!

2010-03-08 @ 08:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0