tisdaaag.

Mycket omvälmande morgon, men den turned out fine anyway... du vet att jag finns här :)

Jobbat idag.. segt som satan eftersom min rygg kanske blev om möjligt ännu mer skadad efter badmintonen igår.. men jag måste väl få fortsätta leva även fast min rygg och nacke verkar strejka hela tiden??... ja ja badmintonen va roligt, kanske ännu roligare för Matilda eftersom hon vann med rätt så stora siffror varje gång:P men jag åkte iallafall inte ut först i rundbadmintonen en enda gång igår :).. happy face for that =)

Imorgon blir det stora bulldagen för mig o Jenntisen!.. wihoo bestämde ju detta förra veckan och jag tror det kommer bli kanoners =) gott om inte annat!

Nu ska jag försöka att inte spy eftersom jag mår väldigt illa av någon anledning :S sedan ska jag gå ner till källaren och sätta igång en tvätt... sen ska jag sova. skönt ska det bli!.  Man kan ju nästan tro att jag gått och blivit hypokondriker, men kanske bara till att inse att jag har ju faktiskt ondare än vad jag vill se att jag har och det gör mig inte gott..

Good night!

Kommentarer
Postat av: lINDA

Vänta bara tills du börja läsa till SSK jäklar du har alla sjukdomar på samma gång LOVAR! Döende vissa dagar... jag har både struma, kronisk bronkit, hjärntumör o div. annat... Ya... =)

2010-03-18 @ 08:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0