torsdag

Jag vill att tiden bara ska hoppa till juli nu! eller klart den kan stanna upp en vecka i bröjan av juni med ;)..

Idag är en enormt trist, grå och tröttsam dag.. tyvärr.. jag längtar bara tills att matilda hör av sig så vi ska gå ut o gå i detta trista och gråa väder :).. Har hämtat ett paket från H&M idag. alltid lika spännande när man inte riktigt kommer ihåg vad man beställde, men det visade sig att det var ett par "jeans" eller treggings som det numera kallas och en vit topp av något slag och jag gillade det =).. wihoo. nu är det bara min bikini som ska komma med, sen är jag redo att möta sommaren! Så komsi komsi!

Gossip girl perioden är slut i mitt liv för tillfället iallafall.. alla avsnitt tog slut så fort!.. men på tisdag åker Linda och jag antagligen mot Ge-Kås, hade ju lovat mamma att åka med henne men varför inte åka två gånger då ;).. Skulle åkt till Kinna idag, men min kropp bestämde sig för att den ville vara hemma och städa istället.. men har väl inte blivit någon städning av huset än vad jag kan se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0