2morrow is the day! ..

Har de senaste dagarna varit alldeles för insyltat i allt vad hälsa o lidande heter!.. jag är snart fullproppad med en massa onödig kunskap.. kanske exploderar mitt huvud snart? låt det vänta till 12.30 imorgon isåfall!!

Imorgon gäller det, kände mig säker, kände mig osäker, KÄNNER MIG SÄKER och sedan känner jag mig osäker en gång till... Hur ska det gå, hur ska det gå, Hur ska de gå?... Jag säger bara så här!.. Det kommer att gå skitbraaa!.. Och om det inte gör det så har jag fyra tillfällen till på mig... so whats the problem here??...

Imorgon blir det iallafall feeeest!.. säg lycka till, till mig jag är ett nervöst vrak som älskar afrodans..


Kommentarer
Postat av: Pärlan ★

Kommer gå skitbra!! :) Lycka till nu! :)

2010-11-05 @ 12:02:28
URL: http://malinperbring.blogg.se/
Postat av: Pärlan ★

Kommer gå skitbra!! :) Lycka till nu! :)

2010-11-05 @ 12:02:29
URL: http://malinperbring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0