M&M&M

Det är söndag... JAg är trött o lycklig över att jag har två så fina vänner som mina M... Har varit en helt underbar (men mycket regnig) helg i Bryssel!!!..

Det blev en skvätt här och där, men kanske mest av alla skrattårar som kom!.. En sak som vi inte fick mycket av var sömn!.. men det var det absolut värt!.. Maria har ett bra liv där nere, men ska bli skönt att hon snart kommer hem!..

Jupp klockan är ca 19 på en söndag, och jag är redo för sängen.. jag ska soooova sova sova!.. imorgon börjar Tentaplugget på allvar och jag ska bli så där smart igen!.. Ser fram emot tiden i grupprummet med mina studentbuddies också!.. det är lixom det som sätter guldkanten på plugglivet i Borås!

Nepp jag säger god natt.. och tack för mig!.. Jag har haft en jekligt go helg!..


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar er redan! Fick inget morgonskratt idag :(

2010-11-15 @ 10:42:53
URL: http://mariamalenehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0