Allt blir mycket bättre när vi är tillsammans..

Att man inte är bakis idag är ju ett under... a jag klagar inte!..

Satan vilken kul kväll det var igår... eller dagen va bara helt perfa igår!.. go chillördag helt enkelt :)

Träggårn, är ju då inte mitt  favorituteställe direkt... men går man dit med rätt pers så kan det bli jeekligt bra!..

Tänkte att jag skulle plugga idag, men har bestmämt mig för att ta semester en dag till, och kör järnet imorgon!.. På Fredag är det tenta och då ska allt sitta!!.. när jag tänker på det.. känns det som om jag får en klump i magen och jag vill inte riktigt begripa vad som är på väg att hända!.. Men om det inte sitter i huvvet klockan 10 på fredag morgon ligger jag risigt till asså!.. jag säger lycka till, till mig själv och hoppas på det bästa!...

Nu ska jag sätta på mig städarrocken.... sedan kan det nog hända att det blir jympa och till kvällen, ja vad händer då?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0