give me some love!

Här kommer något som ärsällsynt nu för tiden.. ett blogginlägg från mig...

Jag lever ett liv, ett stressat sådant.. men jag gillar det!... det börjar dra ihop sig mot Tenta och jag är inte förberedd?!?! vad ska jag ta mig till... men jag ska klara det, det har jag bestämt mig för ;)..

Helgen ska bjuda på fest, det gillar jag!.. Speciellt när det är med Tildisen!.. För det händer inte så ofta det heller nu för tiden!.. första helgen i december blir det en lite tripp till Bryssel! wohoo! o vad händer där? jo världens bästa trio ska återförenas och göra bryssels gator mycket osäkra ;).. tre snygga brudar, det blir farligt helt enkelt ;)..

Även fast det är snö ute och jag får bo in mig i mina stora röda amerikanska dunjacka så ser jag fram emot en bra höst!.. inget depp här inte och kanske ska jag till och med försöka använda mitt årskort på Friskis? En bra tanke iallafall!..

Ska bli bättre på detta nu har jag tänkt! Så på återseende!!..



Kommentarer
Postat av: Pärlan☆

Söt som alltid :):)

2010-10-23 @ 12:28:56
URL: http://malinperbring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0