Tisdag.

Då var tentaplugget igång.. satt från 11-18 idag, är jag ambitiös eller vaad? ;).. Fast i sällskap med Marie och henkepenke blir man kanske inte så effektiv!!.. Men en bra dag i skolan har det varit..
Thaibuffé på golden elephant idag.. gött!.. åt så att magen nästan sprack och toppade med ett kaffe som inte var helt okej, bränt och dant!..
Har blivit en låång tvkväll hos tildisen.. Bra tv på tisdagar speciellt när man får tacos till också :).. ÄR denna dagen helt enkelt fruktansvärt mätt och glad!.. Imorgon blir det plugg igen.. och jag ska verkligen försöka ta mig till Friskis & Svettis för att skaka av mig lite överbliven tacos..
Jupp natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0