onsdag..

har varit hos frisören idag.. slingor hit och dit så nu ser jag inte ut som en råtta med rött inslag längre! jag är blondie! mitt gamla jag är tillbaks!.. och det känns somrigt och alldeles perfekt blev det!..

fick pluggat en halvtimme idag, hade gärna pluggat mer men det är för tråkigt och jag kan det alldeles tillräckligt nu.. så varför slösa mer tid på det?..  om jag inte hade haft det feta skoskav som jag faktiskt har på min häl, hade jag tagit mig ut på en promenad, en lång sådan för jag behöver göra av med lite energi!.. men hur lätt är det när man inte ens kan gå?!?!..

snart är det påsk, undrar om man får nått påskägg?.. troligtvis inte för den tiden är väl förbi.. men godiset är ju iallafall billigt så här års!

min älskade mobil är färdig för uthämtning imorgon!.. Ska springa dit direkt efter tentan och pussa på den, för jag har faktiskt saknat den, de tre veckor som den varit borta..

ikväll är det greys och det är bra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0