tisdag.

Påsken avslutades med en god middag på Norrmalm och ett evigt snarkande i ena örat..

Vädret kan jag inte klaga på alls idag, jag är en soldyrkare och jag älskar när det är varmt, varför är jag född i detta annars så kalla land? hoppas det är lika fint imorgon med, så att man kan bättra på brännan ännu mer;)

Imorgon blir det plugg på hemmaplan, ganska skönt det!.. om jag bara får gjort allt imorgon så är jag ikapp mig själv, det hade ju varit så enormt underbart!

Idag har jag bättrat på mina vuxenpoäng något enormt! Jag har nämligen skaffat mig en hemförsäkring! ja klart den gäller ju inte än då, men tänk tänk när jag får min lägenhet!.. Gick förbi den idag, tyvärr har dom ju alltid neddraget så att man inte kan se in, men jag känner ändå att det kommer bli så himla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0