Fredag 9 december.

Vem har gjort herren så arg?!.. han både pissar, snorar och gråter ju samtidigt!!.. nepp fy bövelen vilket väder!.. va på stan en sväng o nu när man kom hem va man ju som en dränkt hund o äckligt luktar man med!.. kan ju inte säga att julmusiken dom försökte spela på torget va så upplyftande, men nån gång ska väl regnet övergå till snö?

Jag är laddad för massa go glögg, Marie o Sofie kommer hit o vi ska kika på idolfinalen, skönt med en lugn och trivsam fredagskväll :).. vi får väl se vem som vinner, jag hoppas ju såklart att Amanda vinner för hon har jag gillat ända sen jag råkade se hennes audition!


Kommentarer
Postat av: Sofie

det var riktigt fin glögg minsann!

2011-12-10 @ 22:07:04
URL: http://sofieveronica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0