Grattis Mami!

oh yeah! Söndagskväll :).. har varit en mycket skön och lugn helg, fler sånna åt folket :).. Lille mamsen fyller år idag så har varit hemma i det blå huset ända sen igår, mycket mysigt och mycket god mat har det blivit!..

Fick en trasmatta av snälla tant Rosa så nu har jag en matta under mitt köksbord :).. sen har jag fått en massa kantareller av Mormor & morfar! MUMS :) så nu ska jag schteeka i smör o bara unna mig ikväll!..

imorgon börjar helvetesveckan! sista rycket så att man inte blir spärrad!.. är faktiskt ganska taggad till det men det betyder inte att jag ska plugga ikväll ändå ;).. nepp ikväll ska jag njuuta av min svamp och min nya köksmatta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0