kväll.

Vilken härligt go lördagskväll!.. Jag har på mig den nya skjortan och trivs ypperligt! Äppleölen på Bishop var fin fin och bion va riktigt bra :) Jag är nöjd helt enkelt!

Jag har ätit hur mkt onödigt som helst idag så jag känner bara hur allt socker sipprar ur genom huden och kommer upp i härliga små röda rosor (eller inte).. men kan ju säga som en förvarning att den 1 januari är det slut på det, iallafall i 30 dagar framåt! För då börjar Fitnessfighten!!!

Nu ska jag nog titta lite mer tv o vänta tills sockerkicken går ur mig o sen ska jag sova gott i ett par timmar o sen ska jag vakna av mig själv, alltså ingen klockan som tjuter i mina öron! Det kallas jag nice!


Idag har jag även köpt en julklapp till den här lille muppen, men innehållet är hemligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0